Måndag it is

Kunde sova ut imorse vilket var hur skönt som helst. Känner mig dock lite bakis, haha hade ju inte tid att vara det igår så det kom väl nu istället. Har hunnit åka och byta däck på bilen samt varit i stallet. Red ut på prinsessan och hade hunden med mig. Han hängde med så snällt nästan hela vägen. Moa va sjukt taggad så kunde inte riktigt hålla koll på hunden där ett tag och sen när jag vände mig om var han borta. Antog att han sprungit till Kalsvik som han gjorde sist när han tappade bort oss och mycket ritkgit så väntade han där så gick ju bra ändå. Nu är jag hemma och håller på att planerar lite grejer, tror jag börjar komma fram till en bra plan för nästa år. Det känns bra iaf. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0