work hard, party harder

Shit va trött jag va när jag kom hem idag. Sov inte mycket i natt eftersom jag va på horse show på kvällen, vilket var grymt kul! Supertack till Nell som böjd med mig. Somnade väl vid 12 och väcktes av ringklockan kl 5 imorse. Jobbat från 7-13:30, mycket kunder och massa att göra. Åkte direkt till stallet efter det och mockade och fixade samt mockade åt Lord. Kom hem vid 4 och försöker samla lite krafter då det är utgång som gäller ikväll. Jobbar iaf inte imorrn som annars brukar vara standard efter utgångarna. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Fint linne voshan ♡

Svar: Tack vosh <3
Elin Pamlin

2013-12-01 @ 17:11:29
URL: http://ebbus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0