FAMILY- WHERE LIFE BEGINS AND LOVE NEVER ENDS

Mooorning, sovit gott? har lite saker att göra idag och det jobbigaste är att jag inte har någon bil så allt kommer ta hundra gånger längre tid men, men bara det blir gjort. Åker iaf och gymmar först, blir överkroppen. Sen åker jag till centrum och växlar pengar och köper lite saker jag behöver tills vi åker imorrn. Behöver även köpa en ny mobil och fick sms igår om att jag kan förlänga mitt abonnemang. Så ska in på phone house så får vi se vad jag väljer. Samsung eller iphone blir det iaf. Sen åker jag till Moa. Kör ett dressyrpass på volten med henne, ska försöka öva programdelar ur LA:3 som vi kör om några helger. Så mkt mer än så kommer jag nog inte hinna med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0