I want this to end well

Har typ bara fott 6h sömn varje dag nu i en vecka och jag som brukar kunna sova 9h per dag. Lär ju inte bli så mkt sova i England heller.. Läste iaf att man kan få sömsnårigheter efter en hjärnskakning så får väl tro att det är det, har haft ont i huvudet till och från också även fast jag aldrig brukar ha det annars. Bara jag inte fått men för livet. Somsagt åker vi till England ikväll, vi måste åka kommunalt till arlanda och flyget går 20:50. Madde kommer ta hand om Moa tor-fre och Hanna tar lör-sön. Försökte rida igenom henne ordentligt både i förrigår och igår. Tränade programdelar ur LA:3an igår och det gick faktiskt förvånantsvärt bra, känner mig taggad inför första tävlingen.
Nä nu måste jag få lite saker gjort, bland annat packa som jag inte gjort än. Vi hörs nog inte tidiagre än på måndag när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0