it always seems impossible until it's done

Det är verkligen mentalt jobbigt att skriva högskoleprovet. Det är lätt att tappa focus när det blir mycket text. Tycker att det gick ganska bra ändå för mig. Gick bättre än förra gången iaf vilket va mer än 1 år sedan då jag skrev för första gången. Har nog inte fått 1,6 som jag behöver om jag vill komma in på djurprogrammen men har en till gång på mig i vår. Känns som jag har lite mer koll samt att jag vet vad jag behöver träna på tills nästa gång. Kan konstatera att jag förbättrat min engelska iaf, fick en del poäng där. Förra gången tror jag knappt att jag tog nån. Det har alltid varit min svaga sida men har ju varit i england några gånger iår samt behövt prata det en del och skriver på engelska varje dag så har nog lärt mig en del på det. Fick sällskap av en tjej på lunchen som berätta att man kan gå några kurser också för att komma in på djursjuksötare, ska kolla upp det där. Kan ju vara ett alternativ.

Va ganska trött efteråt och just då hade jag helst bara velat gå och lägga mig men som hästägare är det ingen rast och ingen ro. Väl i stallet så kändes det skönt att få lite frisk luft och röra på sig efter flera timmars stillasittande. Red ut en sväng och jobbade henne som vanligt. Riktigt fin var hon, lagom mycket energi och väldigt lydig. Nu ska jag bara kolla någon film sen sussa, morgonfodringen imorgon och jobb efter det...


Shit det här är snart 3 år sen, tiden går verkligen fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0