Love is the drug

Heeej, drömde en himla massa imorse innan jag vakna. Allt från jättar, till inbrott, till att min bästa kompis blivit drogad och knivskuren osv.. va bara hemska drömmar. Pluggade någon timme när jag vaknade och sen drog jag till stallet. Mötte Anna-Carin där och av någon skum anledning va henne höpåsar gjorde fast ingen säger att de gjort dem, haha skumt. Red sen ut i blåst och regn barbacka och Moa va väääldigt pigg. Blev lite studs och bockningar men satt kvar iaf. Utöver det så jobbade hon väldigt bra och va ändå ganska lydig trots överskottenergi. Efter stallet vart det jobba på donken till 20:30 och därefter hade jag kvällsfodringen. Kom hem för en liten stund sen och ska väl ta och lägga mig snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0