the most romantic thing you can ever do for me is buy me food

Sista dagen som tonåring, sorgligt men sant. Haha har mest tagit det lugnt idag. Har varit med Ebba i princip hela dagen. Pluggade några timmar hann jag med också. Har precis varit och tränat. Körde hårt med mina fläskben, kände mig som spagetti efteråt. Precis när jag hoppat av med Ebba ringer Sofia som sitter i bilen med Marcus och Hedda. Det ville säga hej så det körde in här där jag bor så stog och snacka med dem en stund innan jag gick in till mig. Nu har jag krypit ner i sängen och inväntar mina sista timmar som tonåring. Fast jag har slutat räkna vid 18 så i mitt huvud är jag fortfarande tonåring. Nämen godnatt på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0