You are my sunshine my only sunshine

Moa va så grymt fiiin igår när jag red för Anna. Ska tävla LA:1an nästa helg och hoppas verkligen hon går minst lika fint som igår. Känner mig sjukt taggad på att tävla nu, känns som vi är i rätta stund. Blir första LA klassen för mig och första tävlingen för iår. Om jag håller nerverna i styr ska det säkert gå bra. Har precis varit i stallet nu, hade morgonfodringen. Red ut en sväng och klättrade på Moa, blev lite galopp också. Jäklar va pigg hon va! Älskar alla gula löv som ligger på marken, bästa årstiden att rida ut på om det inte regnar förstås... Ska åka till jobbet om någon timme. Jobb på bageriet, trivs verkligen bra där. Ibland har man verkligen tur. Känner mig glad idag, happyface :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0