det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder

Till skillnad från alla andra som åker till jobbet eller skolan och har måndagsångest så är jag ledig och chillar i soffan. Måste dock plugga, har pluggat matte i 1h nu och tänkte gå över till engelskan. Ska inte göra något speciellt idag, bara få saker gjort, dvs plugga, städa, träna och rida. Jobbar bara tor-lör den här veckan. Kommer åka till Moa det sista jag gör för har kvällsfodringen. Blir nog hårdare dressyrpass för red ut med Emelie igår men vi skrittade typ bara för vi hade så mkt att snacka om, haha. Så då får hon ridas tuffare idag. Bara 10 dagar kvar tills vi åker till England, shit va tiden går fort!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0