every scar I have makes me who I am

Skulle göra vad som helst för att få åka till gymmet just nu. Det kryper i benen bara tanken att få röra på sig men nej inte än. Fick väldigt ont i huvudet igår efter jag red lektion för Anna, mådde illa gjorde jag också. Idag har jag känt av det lite oxå. Så får nog skynda långsamt tills det är helt bra, hjärnskakning ska man tydligen ta allvarligt.

Jag har iaf varit på bageriet som jag pratade om förut idag och det lät väldigt bra, ska provjobba imorrn. Kommer bli att jag jobbar där 2-3 ggr i veckan (fast) sen vid behov. Sen jobbar jag fortfarande kvar på Mcdoanld´s men det känns bra att få variera lite. Efter jag var på begeriet som ligger i stan tog jag en sväng förbi gallerian och köpte en mascara, mineralpuder, eyeliner och ett par jeans. Jag valde att inte rida Moa idag pga hur det kändes igår, Madde rider imorrn och förhoppningsvis är skallen bra tills på torsdag.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0