Jag gillar att planera

Nu ska jag ta tag i mitt liv hade jag tänkt mig. Hamnade i någon riktig deprisson här efter sommarsemestern och började ju skolan vilket jag hoppade av pga att det inte vad det jag hade väntat mig plus att jag nog insett att jag helt enkelt inte valde rätt. Efter det kände jag för att gräva ner mig i mitt hål och ligga där och ruttna för all framtid. Livet går upp och ner och nu tänkte jag försöka gräva mig upp ur den där hålan. Börjar idag!

Mål och något att sträva efter är något jag måste ha annars slutar jag fungera. Så i slutet av oktober ska jag skriva högskoleprovet, det finns några utbildningar som jag funderat på förut och nu som jag inte kommer in på med mina vanliga betyg. Så tills dess måste jag plugga, plugga och plugga. Behöver ha minst 1,6 där. Sen har vi lilla Moa. Även om jag inte varit så motiverad att va i stallet på senaste tiden pga olika anledningar så har hon faktiskt gått riktigt bra och jag har inte slutat träna henne för det. Så därför tänkte jag försöka starta 3 starter nu i höst.

Annars så blir det till att jobba igen. Har kvar mcdonalds men fick faktiskt ett jobberbjudande idag på ett bageri som behöver hjälp fram till januari nästa år. Ska åka dit imorogn så får vi se. Känner att det kan va skönt med lite variation i arbetandet och bra erfarenhter oxå. Det här får bli planerna fram tills årskiftet. Sen får vi se vad jag gör, skulle vara väldigt kul att åka utomlands men vi får se vad jag har råd med. Måste iaf göra något menigsfullt eftersom det blir ett sabbatsår till....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0