on the bright side, my coffee will never get cold in hell

Heej, dålig uppdatering I know. Igår red jag Moa på morgonen, red på volten barbacka. Riktigt fin, lite lat emellanåt bara så fick säga till henne på skarpen innan hon skärpte till sig. Blev en del övergångar och arbete med den förvända galoppen. Fick till en del riktigt fina fattningar. Åkte sen och jobbade på bageriet och kvällen/natten avslutades med utgång på Björns. En bra fredag. Åkte till jobbet imorse men sen när jag började jobba började jag få kallsvettningar, illamående, skiitont i magen och spydde. Åkte hem och tror aldrig jag haft sådär ont i magen förut. Lyckades somna några timmar och vaknade för en liten stund sen och känner mig mycket bättre. Konstigt, men jag tror att jag måste ha ätit något. Min mage har en tendes att va känslig och lätt för att bli magsjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0