I wish that I could fly to the top of the mountains

Även om Moa kanske inte kände sig på topp idag så tycker jag Martinlektionen gick riktigt bra ändå. Vi fick börja med lite övergångar och öppnor/slutor för att få henne loss och mjuk. Lite klämmig emellanåt men tror det var lite hormoner som spökade från hennes del, men det är bara att vänta ut henne. Vissa dagar behöver hon lite längre tid på sig, men igång kommer hon alltid. Efter lite jobb så lossnade hon riktigt bra och vi fortsatte med lite programdelar från MSV:C 1:an. Hon taggade till rejält på slutet och ville köra gärnet men inte riktigt så kul fick hon ha det. Hon jobbade iaf jättebra och vi fick till alla delarna det sista vi gjorde. Är hur nöjd som helst och hon kändes starkare och stabilare än sist trots omständigheterna.

Efter stallet drog jag till gymmet. Körde 30 min på crosstrainern därefter en timmes styrka (överdel). Var sen tvungen att åka tillbaka till stallet och kvällsfodra. Nu ligger jag här i sängen nyduschad och fräsch och tänkte ta och kolla film innan jag säger godnatt.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0