Tuff helg

Lite dålig bloggning de senaste dagarna men gör en kort summering för er. I fredags skulle jag ridit för Anna och men Anna råkade försova sig så fick rida själv. Sen var det jobb och på kvällen åkte jag till Peter. På lördag hade jag morgonfodringen i stallet sen jobb på donken. Fick åka till stallet efter igen för att ta kvällsfodringen. Drog sen ut med Hanna, Sanna och Frida och sen mötte vi även Lollo och Natta. Hade skitkul. Igår jobbade jag hela dagen, kändes som en evighet. Sov inte mycket i fradags och knappt något alls i lördags. Fick sen feber i natt och rejäl huvudvärk så blev inte mkt sömn i natt heller. Mår lite bättre nu och tänkte bege mig till stallet. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0