Whatever, fuck it

Har varit på jäkligt pisshumör idag, typ skrika-i-kudden-gråta-slå-sönder-allt-man-ser-humör. Så har iprincip bara varit med mig själv idag. Kollade lite utbildningar som verkade intressant men måste få bra på högskoleprovet för att komma in på dem så har faktiskt pluggat idag. Ska verkligen försöka plugga lite varje dag fram till 4:e april då provet är. På eftermiddan drog jag till gymmet och sen stallet efter det. Red i ridhuset och tog fram en cavaletti som jag skuttade över när jag tyckte att bakkärran behövde en extra push. Får mycket bättre driv i dressyrarbetet om jag gör det, enkelt sätt att få igång henne igen. Övade sen lite enkla byten, öppnor och slutor samt rakriktning. Hon jobbade på jättefint, även om det alltid finns saker att jobba mer på. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0