2014!

Gott nytt år säger jag idag istället! Hoppas ni hade en trevlig nyår, det hade iaf jag. Käkade först middag hos Ida med några vänner, skagentoast till förrätt, oxfile och potatisgratäng till varmrätt och varm fruktsallad med vitchoklad och glass till efterätt. Kunde inte blivit bättre! Vid 11 drog vi vidare på fest där jag och Ebba stannade till lite efter tolvslaget sen bestämde vi oss för att dra till en annan fest. Där va vi till 5 ungefär sen efterfest hon en tjej och där gick vi sen vid 12 på dagen och åkte och käka donken. Sen åkte vi hem till Ebba och Jessica kom med och kollat film tills jag va tvungen att åka till stallet och fixa där. Är jäkligt trött så ska sova nu!





 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0