Good Friends are hard to find , Because The best ones are already mine

Nu sitter ni säkert där hemma och sörjer att helgen är slut och en ny arbetsvecka eller skolvecka börjar, och det var ju tråkigt för er. Jag har däremot 3 helda lediga dagar att se fram emot nu. Så jag e inte bitter jag. Har jobbat idag på le donken, slutade 18:30. Åkte därefter direkt till stallet. Red ut en sväng i mörkret och kylan. Har bara positivt att säga om snön när man rider ut iaf, supermysigt. Blev mycket övergångar, halter, ryggningar, sidvärts rörelser. Pigg och duktig tjej. Ökade på galoppen lite på slutet och det var himlans kul vilket ledde till lite glädjesprång. Fodrade sen hästarna och åkte hem.

Jäklar va långt hår jag hade i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0