It's too cold outside for angels to fly

Oj va statistiken ökade helt plötsligt, vilka är ni som läser egentligen? Har inte haft något speciellt för mig det senaste dagarna. Jobbat och ridit framförallt. Igår jobbade jag extra på donken fram till halv 7 och senare på kvällen åkte jag till Peter. Kom hem tidigt imorse och sov sen några timmar fram tills nu. Idag skulle jag egentligen varit med Hannapanna i stallet men hon har blivit sjuk så det blir inte av. Vet iaf att jag kommer åka till gymmet vid 3 och därefter stallet. martinträning kl 19 blir det. Mamma kommer och kollar också och filmar! Äntligen, var år och dar  sen jag såg mig själv rida. 

Sunny beach <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0