true friends won't grow apart even when they don't talk everyday

Var sjukt segt att gå upp imorse när alarmet ringde. Bara för att man är ledig får man inte alltid sovmorgon, speciellt inte när man har häst. Åkte till stallet på morgonen då och fodrade hästarna. Sen tog jag och Moa en liten sväng ut, pigg och glad. Jobbade på bra gjorde hon också. Vid 11 åkte jag och Ebba till frissan, slingade mitt hår ljusare, så nu är jag väl mörkblond eller nåt? Men blev snyggt! Sen drog jag till gymmet och körde slut på Jessica och mig själv. Träffade sen Ebba en sista gång. Imorgon åker hon till Australien, usch kommer sakna henne massor, min lilla supervosha <3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0