I'm back!

Som det trogna läsare ni är har ni fortsatt att kolla in bloggen även fast jag inte bloggat på över en vecka. Anledningen är helt enkelt att jag inte haft lust eller tid. Men nu ska jag försöka bättre mig igen. Det mesta jag gjort under de här dagarna är jobbat, tränat, ridit, umgåtts med vänner och festat. Så ja, det vanliga helt enkelt. Imorse var jag i stallet och tömkörde Moisen. Började dock med en liten promenad samt att jobba henne lite för hand, vilket gick jättebra, hon vet verkligen vad hon ska göra nu. Måste komma på andra övningar så vi får nya utmaningar att bita i. Därefter gick vi in på volten och så tömkörde jag henne en stund, blev mest övergångar. Sista kvarten var hon så fin! Det var bästa tömkörningspasset hittils! Om en stund drar jag till jobbet och därefter blir det gymmet. 


Bild från i lördags, ser ju lagom road ut haha

 Lite mer roade kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0